p&s Doprava

Podmínky zde uvedené platí pro maloobchodní zákazníky! (Pro velkoobchodní zákazníky platí podmínky uvedené v sekci velkoobchodu na úvodní stránce)

Česká republika

Doprava zdarma - při objednávce zboží v hodnotě  2000 Kč a více.

Osobní odběr - zboží je možné si vyzvednout i osobně na naší provozovně Durďákova 23, Brno, po objednání a potvrzení objednávky v našem e-shopu a po telefonickém nebo emailovém potvrzení, že je Vaše zboží nachystáno k převzetí. Zboží na prodejně bude uloženo 10 dní.

Při objednávce nižší než 2000 Kč, účtujeme expediční poplatek dle způsobu doručení:

Přepravní služba PPL

  1. doručení na dobírku - poštovné balné 125 Kč (hotovost od Vás přebírá přepravce, stvrzenku o zaplacení uschovejte)
  2. bankovním převodem - poštovné balné 95 Kč. Po objednání zboží v našem e-shopu nám zašlete na náš účet (Unicredit Bank č.ú: 1002668834/2700, variabilní symbol je číslo objednávky) částku uvedenou v objednávce. Zboží zasíláme po připsání částky na náš účet.

Výjimka zaslání: Testery - pokud si objednáte naše testery jako samostatnou zásilku přičítáme poštovné a balné 50 Kč. Testery posíláme dobírkou, platíte při převzetí zásilky.

Upozornění: Dobírka jen pro testery (poštovné a balné 50 Kč) platí pouze pro zaslání testerů objednaných samostatně! Pro ostatní druhy zboží si vyberte zaslání přes přepravní službu PPL.

Standardní doba doručení je 2-5 pracovních dnů od objednání.

Pokud objednané zboží není skladem, kontaktujeme zákazníka telefonicky či emailem a navrhneme další postup (např: prodloužení dodací lhůty apod.)

Slovensko

Doprava zdarma - při objednávce nad 2500Kč.

Při objednávce nižší než 2500 Kč účtujeme expediční poplatek dle způsobu doručení:

Přepravní služba PPL

  1. Doručení na dobírku - poštovné a balné 260 Kč (hotovost od Vás přebírá přepravce, stvrzenku o zaplacení uschovejte).

Testery – naše testery jako samostatnou zásilku na Slovensko neposíláme.

Standardní doba doručení je 2-5 pracovních dnů od objednání.

Pokud objednané zboží není skladem, kontaktujeme zákazníka telefonicky či emailem a navrhneme další postup (např: prodloužení dodací lhůty apod.)